სოციალური მედიის სტრატეგია

თუ გინდა, რომ შენი ბიზნესი სოციალურ ქსელებში მხოლოდ არსებობის ნაცვლად რეალურად გაიზარდოს, ჩვენ დაგეხმარებით:

  • ჩავატარებთ ბაზრისა და კონკურენტების სრულ ანალიზს;
  • დავგეგმავთ სტრატეგიას, რომელიც შენს ბრენდს გამორჩეულს გახდის;
  • ავარჩევთ სწორ აუდიტორიას და შევქმნით კონტენტს, რომელიც ზუსტად მათ ინტერესებზეა მორგებული.

ჩვენი მიზანია, შენი სოციალური მედია არ იყოს უბრალოდ გვერდი, არამედ შემოსავლის მომტანი არხი.

დღეს, როცა სოციალური მედია ყველაზე ძლიერი საკომუნიკაციო არხია, ბიზნესისთვის სწორად შედგენილი სოციალური მედიის სტრატეგია წარმატების მთავარი საფუძველია. მხოლოდ პოსტების გამოქვეყნება საკმარისი აღარ არის – საჭიროა ნათელი ხედვა, მიზნების განსაზღვრა და შედეგზე ორიენტირებული მოქმედება.

ბაზრის ანალიზი და კონკურენტების კვლევა

პირველი ნაბიჯი, რომლითაც ვიწყებთ მუშაობას. ვსწავლობთ, რა ხდება შენს ინდუსტრიაში, ვინ არიან მთავარი მოთამაშეები და როგორ იქცევიან შენი კონკურენტები. ეს გვაძლევს საშუალებას, სწორად დავინახოთ შენი შესაძლებლობები და შევქმნათ სტრატეგია, რომელიც გამოგარჩევს სხვებისგან.

მიზნობრივი აუდიტორიის განსაზღვრა

იმისთვის, რომ შენი კონტენტი ნამდვილად მიაღწიოს სწორ ადამიანებამდე, საჭიროა ვიცოდეთ, ვინ არიან ისინი: მათი ასაკი, ინტერესები, ქცევები და პრობლემები. ეს ცოდნა საშუალებას გვაძლევს, სწორად შევარჩიოთ არხები, ტონი და კონტენტის ტიპი.

ეფექტური სტრატეგიის შექმნა და დაგეგმვა

gathered insights გადაიქცევა კონკრეტულ გეგმად. ვადგენთ პოსტირების კალენდარს, ვირჩევთ თემებს, ვიზუალს და რეკლამის სტრატეგიას. მიზანია, შენი ბრენდი გახდეს ადვილად ამოსაცნობი, სანდო და საინტერესო.

სწორად შედგენილი სოციალური მედიის სტრატეგია არ არის მხოლოდ ლაიქებისა და კომენტარების მიღება – ეს არის გზა, რომ შენი ბიზნესი გახდეს უფრო ხილვადი, მოიზიდოს ახალი კლიენტები და გაზარდოს გაყიდვები.